Skola

Åh vad jag tröttnar på äldre tjejer i skolan.. Nästan alla har ett crush på Alexander (min bror) som går i första ring. Dom typ använder mig för att komma nära honom och skit. Det är så jävla jobbigt... Så ett par utav mina vänner som går i nian gillar ett par killar i första ring (alla går på samma skola från första klass till tredje ring). Dom hade bjudit in fett många till en fest (tex min bror och hans närmaste vänner) och innan hade dom sagt till mig att det var inställt... 
Andra tjejer bara frågar MIG om jätte privata frågor om Alexander.. Som om jag skulle svara På dom.. Wtf? 
Tack och lov att det bara är ett halv pr kvar i skolan och sedan är det SVERIGE! Då kommer alla syskonen gå på olika skolor vilket på ett sätt är lite tråkigt men det kommer att bli ganska skönt också. Ingen kommer längre tänka på som Jacob eller alexanders lilla syster... 

När vi flyttar tillbaka till Sverige så känns det som att hela familjen kommer att splittras. Inte för att mamma eller pappa kommer att skilja sig eller någonting liknande men pappa har fått ett nytt jobb i Uppsala, Jacob går ut skolan i år och söker till college i USA, Alexander ska till Kungsholmen i stan och jag ska till vrs. Vi kommer ju såklart i alla fall 4/5 äta middag och frukost tillsammans och så. Men lite känns det så..

Jaha..
Jag är fortfarande sjuk med feber och skit.. Fråga mig inte varför jag är i skolan men det är jag..
//Nicki
allmänt | |
Upp