Lite blandat

Jag har inte bloggat på ett tag och det är för att vi har börjat planera en ny blogg och då har jag inte känt för att blogga på den här. Den nya bloggen kommer inte vara klar på väldigt länge så det är inget speciellt just nu. Vi har inte hittat ett bra namn än. Men jag har ganska många planer inför den. 

Nu håller jag på att små fixa inför flygresan. Vi åker snart mot Italien där vi ska åka skidor en vecka. Det ska bli så mysigt. Så hör kommer lite vad jag har i mitt handbagage som är ett måste för mig. 
• datorn
• ritblock
• pennor 
• läxor
• hörlurar 
• handkräm 
• handsprit 
• läppbalsam 
• borste
• tuggummi 
• mysiga strumpor
• laddare
• kameran
• mobil
• en tröja

Tänkte också säga att jag börjat känna mig lite healthy. Igår när jag kom hem från kolan var jag så taggad på att köra en fin, fräsch mellis. Det var enkelt inte för satsigt men gott. 




Hoppas ni har ett härligt sportlov. 

// fia
Sofia, allmänt, resor | |
Upp