X-mas serie ✵

Del 2 ✵

Christmas nails. 
Jag gillar verkligen att måla mina naglar men hinner oftast inte. Jag vet inte varför, men på vinter/julen så känns det som ett måste för mig. 
Jag gjorde två olika designer. 
Den första använde jag mitt favorit nagellack från L'oréal nr 107. Och den är bara neutral som jag gillar. Även fast den kanske bara är brunaktig så känns det ändå juligt på naglarna. 
Till den andra designen använde jag ett rött nagellack från mavala, London 53. 
Och jag kände bara att rött är nog den juligaste färgen och det kan inte bli bättre med röda naglar. Men jag ville ändå få dom att stå ut lite så på ett finger satte jag fast 4 små svarta "nitar" och jag är faktiskt ganska nöjd med det. 
När jag har nagellack så känner jag mig mer fräsch och mår bättre och speciellt så nära jul. 

Bilder:



Håller på att planera del 3 som jag tror komme ut på söndag. Hopas ni gillar det. 
//Fia ✵


Sofia, X-mas serie | |
Upp