Video!

Ja!! Jag har äntligen haft tid och ork att filma halo braid videon! Och den är filmad och jag väntar på att den ska laddas up. Jag suger på att filma och på att redigera så mobba inte! Och videon blev inte så bra men den visar hur man gör. Om jag inte får upp den dorekt på bloggen så länkar jag till min youtube kanal som jag aldrig använde ro vanliga fall. 

Här är en liten sneak peek! 


  

Men ha låt oss säga att det gör kommer att ta ett tag. På 20 min har ingenting laddats.. Det är första gången jag använder iMovie så om någon förstår vad som händer nu:


Hjälp mig.. Också jag har ingen aning om varför videon heter Ebba och nicki.. Det står så från början och hag visste inte hur man ändrade det. 
Men hag länkar när den är klar, om den någonsin blir klar..
//nicki
allmänt | |
Upp