Jul och nyår♡

 
 
nu är det 1 januari 2015 och jag vill kunna se fram imot detta år, men jag kan inte, detta år kommer suga.
tur att jag har mina fina vänner att vända mig till.
Jag kan inte vara glad på julafton för innerst inne vill jag bara gråta, detta år sög| inte allt men det mesta, är glad för vissa saker som att jag åkte med mina bästisar till Marocko och vi trodde typ att några skulle kidnappa oss :) och när jag och Clara flög till marbella och solade hela tiden! 
 
 
Vi startade våran blogg för ca 1 år sen nu och mina 3 nyårslöften var| mer fokuserad i skolan hahah tycker jag har förbättrat mig sen förra året så✔️
Börja på en ny sport✔️ har börjat på gymnastik och jag är såå glad att jag börja roligaste sporten
ta min ridning till en ny nivå✔️ Från att inte har hoppat till att hoppa bana på ca 90-1,10m
 
hoppas ni ni har haft ett bra lov bara 1 vecka kvar nu -_- 
//Ebba
allmänt | |
Upp