Planer

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Har ont i huvudet men om jag tar en alvedon dricker mycket vatten och lägger mig i tid så blir det nog bättre. Imorgon är det skola och har värsta dagen-_- Ska träna efter 2 timmar. På ons-tor så åker vi skidskor med klassen kuuul:)) På fredag så drar vi till Romme och åker skidor sååå mysigt. Vi ska köpa skit mycket godis och kolla film när vi åker buss i 2h. Är så taggad men ändå nervös för jag suger på att åka skidor men det ska nog funka.

Vi har inte bokat in något vecka 9 (Sportlov) men jag vill verkligen dra till Thailand till Ön Kou Samui, är typ 1% men hoppas håller tummarna. Annars har jag inga plander direkt. Ska åka till NEW YORK i typ 6 dagar med pappa, sedan vill jag till marocko men vi får se;) måste verkligen sova nu XOXO //EBBA
 
Älskar denna tröja<3333 
 
Ebba, allmänt | |
Upp