New York

Då var det bästemmt det blir Thailand om en vecka. Ska bli så kul! Sola,bada och bara mysa vivd stranden och poolen. Längtar så mycket. Idag är det Fredag den 13, får nycklarna till huset idag är så taggad lägger nog ut bilder på nya huset. För en vecka sedan åkte vi skidor i Romme med klassen var så kul, längesen men kul åkte rätt så bra i svarta backar när jag trodde att jag skulle ploga ner för dom. I helgen gjorde jag inte så mycket, tog det lungt, och sov över hos Ida med kompisar på Lördag. På måndag var det gymnastik, kanske det bästa passet på länge. Körde flickis och bakåtvolt så härlig känsla att bara flyga runt.
På tisdag åkte vi till IKEA och kollade sängar:) Funderar på att skaffa en sån som man kan fälla ner och upp med en fjärrkontrol. Tordag var det skridskor, lärde mig att köra baklänges. Fick ett sms av pappa att han hade bokat New York I 4 dagar, Vi bor i mitten av Manhattan och vi ska shoppa, äta godmat, kolla musikal på brodway, besöka central park osv.
Idag så ska jag kanske sova över med Olivia,Eva och Sofia vi får se om jag kan ska ju fixa lite med huset.
Imorgon är det alla hjärtansdag och jag spänderar kvällen hos Clara, och lunch i mörby;)
På söndag blir det stan och jag är så taggad, vi ska till urban outfitters och ta snygga bilder. 
Håppas ni får bästa helgen&glad alla hjärtans dag! //Ebba
 
 
 
Ebba, allmänt | |
Upp