Myys kväll

Igår stack mamma och pappa til en annan stad och stannade där över natten. Dom kommer hem idag på eftermiddagen. Men mina bröder hade ett par kompisar över så jag var typ ensam. Och jag är ju sjuk så det var inte så kul. Men jag täppte upp ett bad, la i sjukt mycket bubblor, tände ett doft ljus som jag ställde bredvid badkaret och så satte jag på Mean Girls på datorn. Jag låg där i typ en timme, tills vattnet blev kallt. 



Det var jätte skönt att bara gå slappna av och inte tänka på någonting. Efter badet gick jag och la mig i sängen och fortsatte kolla klart på filmen och sedan somnade jag. 

På morgonen igår så gick jag och mamma till en nagelsallong (även fast än att jag var sjuk med feber) men mina naglar har öntligen blivit lite längre och lite finare så jag ville verkligen fixa dem. Dock gjorde jag misstaget att välja en färg istället för fransk så jag är inte så nöjd. Plus att hon dom gjorde mina naglar sköljde inte bort salt kornen från hand badet så det är små små sand korn under lacket..

Så ja.. Min Mondag.. 
Jo juste jag var ledig från skolan igår och är det idag med. Det är därför jag hade tid med allt detta 👆 
//nicki 
Nicki, allmänt | |
Upp