Klänningar

Woop wopp! Mamma sa att ajg fick beställa klänningar!! men jag vet inte hur många jag för beställa och jag har hittat fya stycken som jag verkligen gillar. Jag vill ha en fin klänning som man kan ha på typ midsommar, skolavslutning och en eller två anliga kläningar som man kan dra på sig närsomhelst. tex om man ska till stan, om man chillar på stranden, till skolan.. aa typ varsom helst. 
Och är är dom jag har hittat:
 
Den här gillar jag för att den är tajt, gjord utav samma tyg som på en t-shirt, skater klänning, och sen är korsad i ryggen. den är inte så speciell annat är korset i ruggen men jag gillar det.
 
den här äsklar jag!! den är så speciell och det är så många detaljer över allt! i ryggen är den snörad med en drag kedja längre ner. frammifrån är den bara så vacker!! plus att jag äslkar den chagagne färgen! asså den här måste jag nästan köpa!! är helt kär i den" det här är alltså den finare klänningen.
 
den här älskar jag också denna! den är helt normal och casual. ingenting speciellt. jag giller verkligen den somma söta gula färgen. en typisk sommarklänning <3333 med mycket rimligt pris! ungefär 80kr (more or less) perfekt 
 
denhär är jag inte riktigt säker på, det är mest ryggen som är fin.. jag tror inte att den skulle passa så bra på mig men den är fin i alla fall. 
 
om ni vill hitta en perfekt klänning till er själva tills sommarn så är den här sidan verkligen perfekt!! jag älskar sdian så mycket. kommer nog att gå in där regelbundet för att se om jag hittar något annat jag vill ha. 
puss och kram!
hoppas att ni har haft en mysar alla hjärtans dag
//Nicki
 
allmänt | |
Upp