Anda helgen i skolan | sjuk

Mår bara sämre och sämre, men jag har mu en till andlesnongen att gå till skolan tills på onsdag. För då har jag föräldrar samtal (är inte säker om det är det det heter men ni förstås säkert) och eftersom att jag missade en hel vecka för bara 2 veckor sedan så kan jag inte missa så mycket mer utan att lärarna börja klaga på både mig och mina föräldrar.. Så om jag öt sjuk på onsdag så kan dom inte klaga så mycket om att jag är sjuk.. Kanske inte värdens bästa plan men Aja..

Eftersom att jag är sjuk så har jag ingen lust alls att träna men ärligt talat så har jag börjat!! Jag gick igenom 5 dagar med träningsvärk i rumpan ( 😂 ) men jag håller nu koll på hur många dagar jag inte gör mina övningar så att jag gör så långa som jag ska. 

Imrogon är det halv dag och föräldrar samtal som jag inte ska med på :)) jag ska hem och sova och chilla framför tv, har tänkt bli frisk tills helgen. Det är iaf vad jag hoppas på 
Glad tisdag! 
Inte för mig!
//nicki 
Nicki, allmänt | |
Upp