Alla hjärtans dag

I skolan så Kunde man köpa rosor, kakor och choklad att ge till någon. Jag fick en!!! Från en "hemlig beundrare" 😂 
Ha och nu mår jag lite bättre än igår tror jag. Mitt humör är tillbaka i alla fall. Jag har försökt ta lite bilder för att läga up imorgon på den riktiga alla hjärtans dag.  Inte för att det gick så bra.. Men jag vet inte, Asså mina selfies blir bättre 😂 
Så jag har besluts ångest.. 

Jag har ett litet tips på en frisyr som man kan ha imrogon om man har en dejt eller ska ut någonstans eller bara vill känna sig lite fin. 
Den är jätte söt och fin 
Här är slut resultatet:
Det är ett hjärta!! 
Det är så simpelt, man drar tillbaka halva håret på ena sidan, gör en mini bulle (snurra runt fingret) men gör bara ett halvt varv och sedan sätt fast längre ner med en hårnål. Och gör sedan samma sak med andra sidan. Jag har bara försökt typ 3 gånger och det har inte blivit så bra. Men om ni försöker och det blir bra så skicka gärna bilder på erat hår!
Glad alla hjärtans dag i förskott! 
//nicki

allmänt | |
Upp