Halloween!!

 Jupp jag råkade precis publisera ett inlägg med bara en titel...
 
Idag är det halloween! 
Har jag kostym? såklart
Kommer jag att gå bus eller godis? kanske inte i marocko
Ska jag gå ut på kvällen till ett haunted house? absolut.
enda problemet ät att jag är sjuk.. vilket suger... det känns som om hela mitt ansikte har svullnat upp eller som om någon har blåst upp mitt huvud som en ballong. och allting inne i mitt huvud är typ sylt eller honung för att jag kan typ inte röra huvutet för snabbt för då börjar allting snurra.
 
Jag saknar fekligen halloween i sverige där man kan gå ut och gå och få godis eller kasta ägg. det var ett tag sedan jag gjorde sånt. Jag brukade vara med mina kusiner på halloween och gå omkring i deras kvarter och bus eller godis. På den tiden fattade jag inte att man sa bus-eller-godis jag sa bara buseligodis. Jag kommer ihåg att vi (5 barn) delade upp oss i grupper för att få så mycket godis som möjligt. så killarna i en grupp och tjejerna i en grupp. dom två killarna ville få ännu mera godis så istället för att gå båda två samtidigt så gick dom en i taget. först kom första killen och ringde på och fick mycket godis för han var ensam, sedan kom den andra killen och fick lika mycket godis. Men en gubbe såg att en utav killarna låg och gömde sig  bysken så han fick inge godis.
 
så därhar ni ett knep för att få mera godis. 
också som jag glämde att säga, jag har inte haft tid att blogga i veckan så mycket och dom andra verkar ditcha så ni får väl nöja er med mig!
 
Happy Halloween! 

Nicki!
 
 
allmänt | |
Upp