20 saker ni kanske inte visste om mig

Det var ett tag sedan jag skrev ngnting liknande så jag tänkte göra det igen och jag ska försöka att inte upprepa saker..

1. Mitt namn är Nicola Una Elry Hammargren 

2.jag heter Una i mellan namn för att den äldsta kvinnan som vi vet har funnits i våran släkt hette Una

3. Jag heter Elry i mellan namn för att min mormor heter det

4. Jag har två äldre bröder - Jacob och Alexander 

5. Min mamma heter Anna och min pappa heter Henrik

6. Jag älskar Kaniner och hästar

7. Jag hatar Marocko..

8. Ebba, Anna och Sofia är mina närmaste vänner 

9. Jag skulle inte kunna leva utan godis 

10. Jag är född 9 januari 2001 kl halv 9 på morgonen 

11. Jag kan cykla enhjuling och har tävlat sm i enhjuling.. Men mina kusiner tävlar vm 

12. Jag äskar min släkt 

13. När jag var 1 år bodde vi i Kenya 

14. Efter det så bodde vi Frankrike i 4 år

15. Sedan flyttade vi till Sverige och bodde där i 5 år 

16. Nu bor vi i Marocko och ska bo här ett år till efter 7an så flyttar vi hem! 

17. Jag hat bott utomlands i mer än hälften av mitt liv 

18. Jag är allergisk mot pälsdjur och kvalster 

19. Själv så tror jag att jag inte mår mentalt bra av att bo i Marocko men jag vet inte

20. Att blogga hjälper mig att samla mina tankar. 

21. Jag har en häst som jag delar med min mamma

22. 11 dagar kvar!! 😁 

23. Jag älskar att fotta

Jag tror att jag är klar nu men om det är något annat ni vill veta så fråga bara. Om ni vill att jag ska göra videos så kan hag göra det med men börja titta in lite oftare så kommer det allt mer inlägg. 
Pööss
Nicki ❤️



allmänt | |
Upp