Första Advent!

Glad första advent alla! eftersom att det inte riktigt blir någon jul känsla här i marocko så har vi som senaste åren börjat ppynta på första advent så det är typ allt som händer för mig idag.
Jag tänkte dela något kul aktigt och det första som jag kunde komma på var min önskelista. Jag lärde mig från förra året att man inte ska vänta för länge med att skriva sin önskelista så jag började med det redan i början av november. Jag typ kom på saker ibland och skev ner i mobilen men nu har jag gjort den på datorn så nu har den bilder och så. och för er som inte vet vad ni ska önska er och är tjejer (för det mästa) så finns det nog något roligt hoppar jag.
enjoy!
Jag är inte klar än men måste skicka den till mormor nu så att hon inte behöver handla julklappar i sista minuten. 
Jaa.. ha en glad första advent och glömm inte att tända första ljuset! 
julen är så gott som här!
pööss
nicki!
 
Ebba, allmänt | |
Upp