Bloggen

Det har varit ett halvårsen jag bloggade, pga mycket i skolan, ingen energi eller inga ider.
Men tänkte börja att blogga minst 1 gång i veckan. 
Mycket har hänt sen sommras
  • Ny skola
  • nya kompisar
  • resor
  • födelsedag
  • och annat roligt
Det har varit en väldigt stor förändring att byta skola, jag går nu i VRS med några nya klasskoompisar som man verkligen gillar. Här har vi skåp, olika klassrum med olika elever och nya lärare. Det är 8 klasser i 7an och det är så kul att träffa alla. 
Har fått så många nya kompisar från min klass och andra klasser. Det dåliga är att jag inte har några klasser med några nära kompisar, men man får nya ;)
 
Jag åkte till Dubai för några veckor sen och det var så härligt, badade med delfiner, shoppade och hade några grymma sol/bad dagar med min familj. Vill verkligen tillbacka! 
När jag kom hem från Dubai så fyllde jag år 4 dagar senare, det var jätte kul en överraskning, när jag vaknade pga ljudet av sång så såg jag nicki stå där blev så glad kunde inte fatta det. sen åt vi en jätte god frukost, fick jätte fina presenter sen åkte vi till täby shoppade och tog en lunch på vapiano. på kvällen åkte jag mamma, nicki och sofia in till stan och så Love Rosie en film somjag verkligen rekomenderar. När vi skulle hem var jag verkligen trött, jag gick inannför dörren och ser att anna,ida och clara hoppar fram och skriker i kör Grattis! jag blir så glad vi äter en jätte mysig middag kollar på film och alla sover över, Är jätte nöjd:)
 
 
Det har hänt väldigt mycket annat men om jag ska ta upp allt kul så kommer ingen orka läsa, Jag har färgat håret 3 ggr under denna höst hahaha. Först grått nej dom typ failade så det var bara grått i typ 2 timmar, men sedan typ råttfärgat typ brunt-rött-orange var aldrig riktigt nöjd tyckte det var för orange jag ville ju har brunt,brunt,brunt.
sen åkte jag till dubai badadeoch solade väldigt mycket och då blev det orange grönt. så när jag kom hem så färgade vi det mörkbrunt och jag trivs så mycket frång  jätte blont till jätte mörkt hahahah. Jag har också gått catwalk för några märken vilket var såå kul. älskar det verkligen. men hoppas ni har det en bra lördagskväll så ses vi hejdå. //Ebba 
 
om ni vill se några bilder från det jag har bärettat om så skrolla ner lite. ↓
Blond↑  
orange-röd-brunt ↑  mörkbrunt <3 ↑
 
 
  Dubai hösten 2014
 
 
 
 
 
 
 
allmänt, resor | |
Upp