PLUUUUGG

har igentligen en hög med läxor att göra tills imorgon med bloggar istället. har typ noll att göra så har varit på datorn hela eftermiddagen. mamma kommer hem snart så det kommer jag inte få göra hela kvällen. jaa.. vad mer ska jag säga för intro? 
 
för 2 dagar sedan så glämde jag 1 tjocktröjor i skolan. en på gymmet och en på teatern. så nästa dag sprang jag omkring för att leta reda på dom men rummen var stända så jag kom inte äns in till där dom låg. men en tjej i min klass hittade dom åt mig på något sätt och den dagen hade jag min skinjacka på mig i skolan. så  går jag till bussen när skolan är slut med tre jackor i handen, nöjd och glad. När jag sedan ska kliva av bussen så har jag bara 2 jackor. vart är skinjackan?? jag tog en snabb koll på bussen men jag tror inte att den var där. sen var jag tvungen att gå av. idag ahr jag inte heller hittat den. så lite panik för det.. 
                Och när jag åkte till sverige så var det lite trassel med ledighets lappen så den var inte inne i tid så jag bad pappa att lömna in den men det gjorde han inte. han gav den till jacob för att han skulle lämna in den men det gjore inte han heller. såå vise rektorn på skolan dampade totalt på mig och sa typ att jag inte skulle kunna få ta ledigt igen om jag inte lämnade in den idag. så jag bad jacob att ge dem till mig så att jag kunde ge den till läraren.. han tog den och mumlate någonting och gick ivag... så lite weird... vet inte vad jag ska göra nu för jag måste ta ledigt nästa vecka när det är låv. åker tidigt till sverige för mammas 50 års fest.. 
 
tror jag måste göra klart läxor nu innan mamma kommer. plus att jag vill duscha. 
glad onsdag!
//NIcki
allmänt | |
Upp