Önskelista

Är inte färdig med min önskelista men kör på💭 här är lite av min önskelista👇

Önskar mig inte så mycket kläder för jag ska åka till new york snart så💕 men denna polo tröja från Ralph lauren är så snygg!


Sen är det en kofta som är sååååå snygg provade den och bara älskar den:)
Dom här skorna kan man ju inte sluta älska😍 


Denna väska från Mikael kors
Har en fast svart vit men denna användar man när man ska på fest, shopping osv. Min andra är större och använder den som skolväskan så 👆 är perfekt👌


Sen en blå polaroid kamera, så gulligt att fotona kommer ut direkt❤️


En vinter jacka denna jacka kostar runt 6k och är så glad ifall jag får den💕 


En ny bra kamera som jag kan börja fota bra bilder med den är även en filmkamera💗 

Ögonfransförlägning 
Det varar i 5 veckor men det är fett smart ingen mascara eller något💗 och om jag inte är nöjd så kan man åka dit och dom kan ta bort dom💗


Hoppa fallskärm till sommaren, i detta följer en proffs fotograf och fotar hela tiden, kalla mig galen men jag älskar och bara släppa loss och göra galna saker hahah har inte kommit längre på min önskelista men detta är det hejdå //ebba 



allmänt | |
Upp