dagarna närmar sig.

Är det bara jag eller kommer alla känslor typ fram på kvällen när man ska sova. asså jag gråter varje kväll för att dagarna till flytten. det är 2 månader kvar och det är hemskt. man kommer aldrig få bo i huset igen det kommer vara någon annan som bor i ens rum äter i vårat kök, leker på våran trädgård. tänk om 2 månader måste jag lämna huset. försöker ta vara på dagarna jag har här nu. det värsta är att jag är ensam. Sitter ensam och gråter tills jag somnar, vaknar, sminkar mimg går till skolan med ett leende på läpparna, men inombords är jag förstörd, går hem lägger mig i sängen och gråter. bryr mig inte om skolan, bryr mig inte om nåt. Ser att någon ringer (svarar inte) vill bara vara ensam. ser att någon sms (stänger av mobilen) 
 
Hoppas ni får en bra fredag //Ebba
allmänt | |
Upp