Ett tag sen

ja det var ett tag sedan jag bloggade. jag ville bara göra mina två veckor i sverige bäst och inte sitta framför en dator och skriva. 
Lite som jag gjorde under låvet. Jag träffade min släkt, firade jul med mormor och kusinerna, lill jul med pappas sida och nyår med ebba! igentligen så har jag inte gjort sådär jätte mycket. mest haft kul och så. jag kan posta lite bilder sen med jul klappar. 
men nu är det 2014 2015 och jag kan inte fatta att jag flyttar hem i sommar. för mig kommer detta år bli så kul. men som ebba sa, det kommer att bli svårt för henne. Det slog mig på vägen hem från sverige, alltså på planet. att denna är den sista gången jag åker till marocko. jag kommer aldrig igen att behöva säga hejdå till allt och gråta så mycket att jag tror att jag kommer att gå sönder. 
Jag fyller också år om 4 dagar idag!! den 9 januari!!! hela familjen kommer att gå på spa och mysa. alla vill inte, men alla måste >:) hehe 
Jag hade inga nyårs löften förra året men i år hade jag tänkt på ett par.
-Börja träna mer
-fixa lite med bestfriendbucketlist
-flytta hem
-fortfarande skaffa kaniner
ni kanske kommer ihåg inläggen jag postade för ett år sedan ungefär. där jag sa att jag skulle ha en kaninuppfödning när jag flyttade hem. ja... about that.. haha tror jag har ändrat mig lite nu, men jag vill fortfarande ha en kanin. en hona, så att hon kan få en kull med ungar. jag vill bara vara med om att ha kaninungar en gång! dom är så söta och goa! plus att med en kanin på kan man göra massa konstige, roliga och töntiga saken. typ kaninhoppning, kaninutställning.. osv.. det skulle vara så kuligt!! 
 
iallafall, jag är så taggad för min födelsedag!! kan typ knappt sitta still! aww min mormor ringde till mamma härom dagen och sa förförat att hon hade glömt att skicka med en födelsedags present till mig. det är ju såklart ingenfara! men bara att hon blev så orolig ger mig dåligt samvete. 
//Nicki
 
Nicki, allmänt | |
Upp