Sjukare

jaha.. så imorse så sprang jag ju det där lppet med min familj... kunde inte springa så mycket eftersom att jag är sjuk men jag försökte ändå hinna ikapp min bröder som springer med sjukt långa steg. när vi kom hem så mådde jag inge bra alls och det visade sig att febern är tillbaka och den dumma huvudvärken. har typ bara lrgat ramför datorn i sängen hela dagen. jag och mamma skulle igentligen gå och få maikyr idag men jag årkade inte. vi gör det imorgon. 
jag har regelbuntet kollat på klänningarna hela dagen. jag MÅSTE få en utav dom två som jag vill ha. helst den rosa lace klänningen. jag har också hittat några andra val om jag inte får en utav dom klänningarna. som är inte like fina och dom är inte på rea men det får funka för mamma. jag har cokså kollat lite på bekinisar från victorias secret och hittat en som jag gillar och ska fråga mamma om jag får beställa den med. den kostar däremot lite mer en än klänning.. bilket jag tycker är lite underligt. hur kan någonting som är näst intil underkläder kosta mer än en fin klänning som inte är på rea...?
 
det känns verkligen som om jag inte har något liv när jag är sjuk. ärligt talat så sitter jag hela tiden framför min dator och kollar på någonting (när jag är sjuk) men mamma tror att det är det jag gör när jag är hemma. så har det bara varit dom sista veckorna för att jag har varit sjuk.. 
så snälla om ni har några film tips så kommentera gärna! hade tönkt se om the fault in our stars ikväll med familjen men dom verkar ha andra planer på film så det kanske bara blir jag som kollar på den. men igår kollade jag faktiskt på star wars 6!!! jag har inte sett någonting med starwars att göra sedan jag var typ 4 så jag kollade på den och dom är faktiskt bra. det är så roligt för att dom är gjorda när tekniken inte var så bra så man kan klart se hur mycket som är dåligt animerat och så! :'))
im off for dinner! (fisk) ((eww))
//Nicki
allmänt | |
Upp