ASOS

Om ni inte har varit inne på ASOS hemsida så gå dit NU!! där kan man köpa och beställa kläder i alla storlekar från tyo 50 olika affärer. jag var precis inne där och kolla på klänningar och hittade såå fina! dom har ett specifikt sökar system som funkar suuuper bra. den bästa sidan jag har varit inne på! 
 Asså är seröst kär i deras klänningar! och jag var bara tvungen att screen shotta min historik för att visa vilka fina klännningar jag hittade..
 
 
 
 
när jag sökte var jag inne på lite sommar klänningar och vanliga casual klänningar som man bara kan dra på sig när som helst. jag vill också ha en lite finare klänning tills typ skol avlutningen och så. 
 
nästa steg av prossesen är att fråga mamma... hehe jag inte så bra på det, det finns en 50% changs att hon säger 
"nämen vilka fina! vad kostar dom då?"
och en 50% changs att hon säger
"nej inte beställa, då kan man ju inte prova och tänk om du inte gillar plagget?"
så det är bara att hoppar på det bästa
//Nicki
 
allmänt | |
Upp