Lördag

Idag vaknade jag kl 6 på morgonen för att jag skulle och tävla i idrott. (Inte riktigt ni grej men iaf) jag skulle tävla i höjd och längd hopp och 1500m. På 1500.. Asså jag dog typ. Dom Sista 100 meterna så kunde jag inte andra inåt och jag fick panik och började gråta. Men jag fortsatte att spinna och typ halv svimma när jag kom i mål. Jag var nära på att trilla ihop men ngn som höll i mig. Men jag vann höjd hopp, hoppade 137cm!! Fett stolt! Men nu är jag helt slut i kroppen och mina ögon är så svullna. Kan knappt gå. Och nu är jag på någon jul fest. Kommer inte komma hem för än sent.. Och så ska jag upp tidigt imorgon med.. Mamma har en tog kurs som jag måste vara med att titta på. Kommer vara sten död imrogon. 
Haha ska nog försöka vara lite mera positiv i nästa inlägg! Hehe 
Ska nog ja en Photoshoot imrogon och ska försöka hinna filma hår videon. Ska söka upp lite om hur man kan ladda up videor på blogg.se utan att använda Videofyme. 
//Nicki 


Nicki, allmänt | |
Upp