Bekini season!

Snart är bekini säsongen här.. Eller snart och snart men som tjej så har det blivit väldigt viktigt med att ha en snygg rumpa. Och när set blir varmare så vill man kunna gå runt på stränder med bara bekini och flirta lite med killar ;) 

Jag säger inte att någon måste göra sånt här. Det är bara någonting roligt och lite töntigt som jag hade tänkt göra för att jag inte har någonting bättre för mig. Ingen behöver igentligen inte göra Booty excesices. Absolut inte, ni gör som ni vill. Men om ni vill följa med och klara av ett challenge med mig så fortsätt läsa.

Jag har tänkt försöka ett challenge där jag gör vissa workouts varje dag i en månad. Det ingår mäst övningar för höften och röven. Men några för annat också.
Mi kan själva välja era egna övningar som ni gillar och sedan är det bara att säga hur många utav varje övning man ska göra varje dag och sedan är det bara att köra igång. Köra på i en månad. Jag tänkta pröva, se hur långt jag kommer och sedan fortsätta om det funkar bra. 
Så ja så fort jag mår bättre så ska jag börja göra ett liten schema och sedan sätta igång. Haha tror att jag kommer att fejla med en gång. 😂 
//nicki 


Nicki, allmänt | |
Upp