Paradiset

Idag skulle vi checka in på ett hotel som ska vara 6 star hotel. Men när vi kom dit så var det som om man bode på en arbetsplats för att dom tydligen bygger från tsunamin så vi bokade ett annat ställe och åkte båt över dit. Hade inga höga förväntningar, utan hoppades bara på det bästa. Och asså detta är ett drömställe, Man bor i hus fast det är ett hotel, man har pool och det ligger precis vid havet, det kristallklara vattnet. Resturangen människorna är bara dom "finaste" om man säger så. ÄLSKAR DETTA STÄLLE och kommer åka hit flera gånger klart det bästa hotell jag någonsin varit på. Nu börjar brännan gå ner och jag får vara i solen och bada. Fick en brännskada i ansiktet så jag kunde knappt se så ut som en kines hahahaha men under 88H så har svullnaden gått ner och jag börjar se brun ut. Så imorgon ska jag kanske snorkla och steka vid vattnet. VILL INTE ATT LOVET SKA TA SLUT:(
//Ebba
 
allmänt | |
Upp