Hejdå. 😣

Nu åkte kattungarna precis... 😢 min mammas kollega och hennes familj kom och tittade på dom idag och bestämde sig för att ta med dom hem till sig! Jag kommer sakna dom små bäbisarna!! 😭 jag hoppas att dom kommer att trivas där och att dom inte saknar mamma och Bill o Bull för mycket så att dom försöker ta sig tillbaka till oss för då blir dom påkörda. Det är bra att dom är tillsammans iaf. Bör båda två kom in i huset och sedan tappade bort varandra så kunde man göra små olyckliga tjut från båda två. Tillslut så hittade dom varandra. Dom kom tillochmed springande bör jag jamade åt dom!! Nu är det bara stieve (mamman) och Bill i Bull kvar. Dom katterna som vi igentligen hade från början. När vi flyttade hit så kom jag ihåg att jag verkligen ville ha kattungar. Men då tänkte jag inte på hur jobbigt det skulle vara att ge bort dom efter några månader. 😢 dom kommer säkert trivas med att få all uppmärksamhet och inte behöva dela den med 3 andra katter. Nu får dom 4 personer son pillar på dom hela tiden! ❤️ 
Till Nelson och Pip. ❤️ 























Saknar er redan oändligt! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem! Glömmer aldrig mina små ludna bollen med ben! ❤️❤️😢🌸🌸
🌸Nelson🌸
🌸Pip🌸 
Pööss på mina kattungar' ❤️ 
Nicki
Nicki, allmänt, djur | |
Upp