Det va länge sen!

Whoo haha tror inte jag har bloggat på hela sommarn men jag har nog njutit av sommarn och inte tänkt på att blogga. Men det blir inte så mkt bloggande undr sommarn. Jag har iaf varit på konståknings läger en vecka och sen åkte vi till vårat landställe och va där i två veckor med alla mina kusiner. Så nu är jag hemma bara under helgen typ och sen åker jag och seglar i typ 3 veckor. Så jag kommer inte va så mkt hemma har jag märkt. 
Idag kommer nicki och sover över vilket ska bli jätte kul eftersom vi inte har träffats sen vi överraskade henne i Marocko. Jag har beställt tie dye. Det är som färg som man färgar tyg med fast det är mkt coolare. Och om ni vill se när jag testar för första gången så finns det på min youtube kanal. Än så länge har jag bara laddat up en video när jag och mina kusiner åker penny board. Men jag håller på att redigera nästa video. Sök på "Sofia bergstrom" och klicka på kanaler, sen är jag den femte som kommer up. 
Här kommer några bilder. ❤️





Haha blev ganska kär i Sjöstjärnorna. 

Och jag har klarat min Scorpion. 


Oreo örhängen 😍👌

Här är tie dye färgen jag skrev om


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
allmänt | |
Upp