🙈🙉🙊

Det här kommer lite sent men jag va i Göteborg igår vilket va skit mysigt har dock inte tagit några fina bilder för det har regnat hela dagen idag! Men imorgon blir det fint så då ska jag ta några bilder och även om jag har tid ska jag fräscha up bloggen och kanske även skriva ett riktigt bra inlägg! 😂

Iaf så köpte jag lite grejor när jag va i Göteborg jag tog några slarviga bilder men det får duga! 
Andra delen av divergent har snart läst ut divergent så jag ser fram emot att läsa insurgent! 

Köpte även mappar för att lägga alla tekningar. Behöver verkligen det, nu ligger alla i en trasig pappers mapp jag gjort som inte alls är bra så det här blir jätte bra! Har redan lagt i en i den lilla! 😋
Brunt typ fint papper! Tycker det ska bli kul att testa ngt nytt! 
Va inne på Grand perfymeri och köpte dom här handspriterna! Älskar dom och kunde inte motstå att köpa några fler! 

Köpte den här väskan och jag älskar den!! Jag tror jag kommer ha den när jag börjar 7:an 👌
En nessesär (stavning) från juicy där man fick med en perfym och kräm! Luktar så gott! 😍
Jätte gullig liten väska som e så söt! 
Fick även med ett doft ljus och ett nagellack! 🎀

//fia
new in | |
Upp